Mucizem96 Bu konu da fikri olan paylassin hepimiz faydalanalim💜 Ben en çok yeşillik faydalı olduğunu duydum ve tüketiyorum
Rabia07 Ben kuru baklagiller ve yeşillik falan çok tükettim etden tiksindiğim için ama genel olarak yeşil yapraklı sebzeler tükettim 37+5 brokoli semizotu ıspanak yemeklerini bol bol tükettim ayrıca meyve de çok tükettim yaza denk geldiği için bütün meyveleri tüketme şansım oldu şimdi de Mandalinaya taktım 🤦🏻♀️ Günde 1 kğ yiyorum sanırım ☺️☺️
ArzuGl Ben artık son hafta diye ipin ucunu bıraktım. Çünkü artık daha fazla yumurta ceviz vs görmek istemiyorum. Dokuz aydır her gün yemeye çalıştım neredeyse. ne yesem beneğe yarar diye düşünmekten kafayı yaktım resmen biriki gündür tost yapıp geçiştiriyorum artık.
Tubad ArzuGl al bendende o kadar saldım gitti ne bulursam onu yiyorum 9 aydır onu yeme bunu içme geldiler artık soldan soldan 😑
Mucizem96 ArzuGl ben hiç yiyemedim yumurta hep bulantı kusma yaptı doktora söyledim mideni zorlama dedi
Rabia07 Sabah kahvaltımda haşlanmış yumurta zeytin yağı peynir çeşitleri yeşil biber zeytin bal ve tahin pekmez hemen hemen gergin tükettim ama şöyle bi durum oldu sadece 7 kğ aldım hamileleiğim boyunca
ArzuGl Mucizem96 Allah yardımcın olsun o da kötü. Aynen zorlasan daha berer olcak ne yiyebiliyorsan onlardan alsın besinini