Kiraz53 Efiladen 15 hafta çok erken Bi süre ay tek derdin bu olsun karnın çıkınca öyle iyi olmuyo tosun gibi geziyosun 😆😆😆😆
Sumyduman Efiladen normal ilk hamileliğimde benim de çok geç çıktı. Doğuma gidecektim 5-6 aylık sanıyorlardı. Bu ikincide biraz daha erken çıkmaya başladı ama hala çok değil minik bir top gibi dışardan belli olmuyor
Merveincim Efiladen daha erken dur çıkmasın daha keyfini çıkar 😂 37. Haftamdayım Şuan karnımdan yataktan kalkamıyorum 😂 saygılar
ArvenMom Efiladen normal kaç gr ki çıksın karnın şuan 20 den sonra başlar yavaş yavaş çıkmaya önemli olan sağlıklı olması karnın büyümesi değil takılma 🫶🏼
Efiladen Yani bencede öyle de işte herkes çok soruyor neden göbeğin yok çıkmadı diye bende de merak oldu sormak istedim sizlere beni aydınlattığınız için teşekkür ederim 😘
Woman3535 Efiladen ilk gebelikse 16-17. Haftada hafif seyirme gibi ya da kelebek kanat çırpışı gibi hissediyorsunuz 🥰 zaten o an anlıyorsunuz tuhaf bir şekilde ayırt ediyorsunuz 🥰🙏🏻
Bet1 Efiladen 2. Hamileliğim 24 haftalık daha yeni cikiyor çok normal. 20lerden sonra çok hafif çıkıyor sonrasın da belirginleşiyor bı an büyüyor zaten. 15 hafta çok erken 😂😂
Efiladen Kızlar son bi sorum olacak size ben hamileliğimden beri adet sancısı çekiyorum hep dünden beride göğüs kafesim ağrıyor hani yaralı sanki o şekilde bi ağrı var bunun sebebi ne acaba?
binnur64 Efiladen benim de 19 haftalıkken çıktı şimdi 21 haftalık olduk karnım ortadan ikiye ayrılcakmış gibi hissediyorum ya
cookiemonsterr Efiladen 22 haftalığım yeni yeni çıkıyor görenler anca dar giyersem hamilesin diyor keyfini çıkar inan bana daha küçük göbeğim dönerken zorlanmaya başladım çıkmaması daha güzel oluyor bazen 😬
ipekmom_ Efiladen çook erken daha.. bünyeye göre değişir ama benimde 24ten sonra çıkmaya başladı. 20yi bekle canım endişe etme, çıkıncada doğursam diyosun 😁