Kızlar merhaba fikir almak istiyorum sizlerden. Ablam organizasyon işiyle ilgileniyor bebeğim daha doğmadı Mayıs’ta inşaallah doğum 🙏 buna benzer bir süsleme yapacak hastane odasına sizce çok mu abartı olur fotoğraf çekimi olacak , yoksa eve mi kurdursam? Yardım lütfen 🥴🥴 (bu arada Kocaelideyim beğenip yaptırmak isteyen annisler olursa fiyatta yardımcı olurum 😘😘)
