Keseyi görene kadar kaç defa kan verdiniz ben sürekli gidiyorum bekleyemiyorum hiç panik atak oldum sanki,ya değer düşerse ya öyle olursa böyle olursa kendimi çok strese sokuyorum.dr cumartesi ver Salı da keseyi net görürüz dedi ama ben ne mümkün dayanmak çalışıyorum kendimi işe gram veremiyorum..bir yandan da böyle düşünmemin sebebi ne kasık ağrım var ne bulantı ne başka bir şey