limoncicegimFO Bebeğim 2 ay 12 günlük ve benim lekelenmem var 2 haftadır normal doğum yaptım bu durum ne zamana geçecek bu durumu yaşayan var mı doktorum ara lekelenme olur normal dedi ama bu duruma çok canım sıkılıyor
beyzzsenturkk limoncicegimFO regl oluyor olabilir misiniz sadece leke olarak mı geliyor kanama şeklinde mi belki içiniz tam temizlenmemiştir ilk 1 yıl normalmiş
Zynpbr00 limoncicegimFO Oluyor canim benim ilk 40 gun kanama oldu sonra 1 hafta durdu sonra bir hafta on gün daha sürdü kanama.
limoncicegimFO beyzzsenturkk regl bu kadar uzun sürer mi ki leke leke geliyor öyle akıcı bir kan yok anlayamadım doktorum da lekelenme olur dedi ama bu kadar uzun mu sürer lekelenme … Kahverengi leke olarak geliyor hiç kırmızı kan olmadı