Sevalturgutalp Kızlar geçen ay 26’sında hasta oldum bu ay 31 çekiyor hasta olmadım daha sizce bir şey var mıdır
Mustafayigitvebeytugannesi Sevalturgutalp bazen hava değişikliği söz konusu olabiliyor eczaneden alıp bir gebelik testi yapmanızı yada pazartesiye kadar bekleyip sağlık ocağında bir gebelik için kan vermenizi öneririm. İnşallah vardır Allah’ım gönlüne göre versin 🤲🌺🤗
NobleMom Sevalturgutalp Sadece regl gecikmesine bakarak hamilesin ve ya değilsin diye yorum yapmak yanlış olur. Çeşitli sebeplerden dolayı regl gecikmesi yaşıyor olabilirsiniz. Ya bir gebelik testi yapın ya da kan verin en yakın zamanda. İnşallah vardır 🌸
ozlemm12 Sevalturgutalp aynı gün son adetimiz ben dün test yaptım hamileyim canim darısı başına inşallah vardır eğer istiyorsan 🥰
Sevalturgutalp Hasta olmadım daha bekliyorum ne zmn kan yapsam çıkmadı bide akıntım var böyle sarımsıya yakım ve şeffaf
Aysee1123 Düzenli bir döngün varsa yani normale böyle olmuyorsa ve ihtimalde varsa test yapabilirsin. Benim mesela döngüm düzenliydi o düzen o ay bozuldu gecikmemin 2. günü test yapmıştım zaten ihtimalde vardı pozitifti
Humannrle Sevalturgutalp aynı gün son adetimiz, yumurtlamanın da 15. Günündeyim bende bilmiyorum var mı yok mu ama inşallah isteyen herkesin vardır 🤲🏻
ozlemm12 Sevalturgutalp dün öğrendim idrarda net 2 kırmızı çizgi yarın kan vereceğim bugün yetişemedim
Humannrle Sevalturgutalp döngüm stresten olsa gerek çok değişken olmaya başladı bazen 29. Günde bazen 35. Günde adet oluyorum kuzum vallahi bilmiyorum yarın da adet olmazsam eğer cumartesi test yapmayı düşünüyorum çünkü yumurtlamanın 11. Günü yaptım negatif çıktı 😭
mrvsrcn Sevalturgutalp döngünüz kaç günde bir ayın kaç çektiği önemli değil ki önemli olan iki döngü arasındaki uzunluk
mrvsrcn Sevalturgutalp 30 gün demek ki döngünüz yani 28 inde olmanız gerekiyordu oruçsanız belki o falan etkilemiş olabilir bünyenizi bir kaç gün daha bekleyip test yapın bence inşallah gönlünüzdeki hayırla nasip olur 🤲🥰