Gizem-ayldz2002 32+2 olduk ama bugün sol karın tarafımda ağrım vardı aynı anda belim de ağrımaya başladı,ardından özel bölge de regl olacakmışım gibi bi his oluştu arada gitti gitti geldi böyle ilk gebeliğim bu arada normal mi acaba