Serenkrkmaz Kızlar bugün tam 38 haftalık oldum yaklaşık 1 haftadır vajinada acı hissim var içinde sanki yürürken bile hissediyorum bu durumu yaşayan var mı acaba?
Elaaa81 Serenkrkmaz bende 33. Haftadayım aynısın hissediyorum yarın doktor kontrolüm var inşallah erken doğum olmaz diye dua ediyorum 🤲🏻
Minii Serenkrkmaz bende aynı haftadayım bebek aşağıya baskı yaptığı için bide rahim ağzı yumuşuyo ben kontrole gittiğimde şikayetimi söyledim muayene etti 1 cm açıklığım olduğunu söyledi
Betul124 Serenkrkmaz canım benim 2 aydır var 36 +1 haftalığım vücud kendini doğuma hazırladığı için oluyor
Serenkrkmaz Minii bende çatı muayenesi oldum geçen hafta 2 cm açılmam varmış normal doğum istiyorum Allah nasip ederse 6 nisana tekrar kontrol verdi bekliyorum
Serenkrkmaz Betul124 son zamanda artığı için dayanılcak gibi değil çatı muayenesinde zaten doktorum vajinamın yumuşadığını söylemişti
Betul124 Serenkrkmaz evet artık bendede çok fazla var acı bide evde bir tane daha çocuk olunca dayanılmayacak raddeye geldi bide 2 aydır var çok kötü artık eşim olmasa kalkamayacağım artık
Serenkrkmaz Betul124 Allah yardımcımız olsun canım artık sabırsız olmaya başladım sağ Salim kucağımıza alalım