Selam güzel anneler 7+3 haftalık hamileyim bugün kese içini gördük çok şükür doktor kalp atışını görüntü olarak gösterdi ısrarım üzerine dinleyelim dedim okey dedi dinledik ama atım var ses çok az geliyor bunu yaşayan var mi ilk haftalar böyle mi oluyor 🥹🥲