Bugün yaptırdım hiçte rahatsız etmedi içecek içerken normalde hep düşük çıkar şekerim açlık tokluk baktığımda ama bugün ogtt yaptırdım ve 210 çıktı doktor etrafınızda varsa bakın işte gerek yok bilmem ne diyenlere söyleyin bu öyle önceden bilinecek ezbere konuşulacak bir şey değil ve gerçekten tehlikeli bir şey dedi. Diyet başlayacağız ve bu Canan Karatay bilmem ne diyenler de Canan Karataya dava açılmış ve bu konuda konuşması yasaklanmış sanırım kaybettiği için ne kadar doğru yanlış bilemem tabi araştırmanızı öneririm umarım çıkmaz bir şey 🙏🏻