Kizlar selam . 24 haftaligim . Dun aksam sahurda sanki lekelenme gibi bi durum yaşadim. Çok azdı. Bugun acile geldim ve kanama alaninin olmadığını açılma vs yok dedi. Ama acilma için kontrolunu eliyle yaptı. Canım çok aciidi. Vajinal muayene de yaptı. Enfeksiyon var dedi. Kan idrar verdim. Bebeğime bisi olur mu korkuyorum . Altdan muayene ederken canım çok yandi