ezgi-esk Hamilelikte kızlık zarının hormonlardan dolayı şişip aşağı inmesi, doktor aynen böyle söyledi. Şuan bebeğim 22 aylık ama hala o şişlik aşağıya doğru duruyor. Başka bir doktor idrar torbası sarkması demişti ama değilmiş. Bu durumu yaşayan var mı?