Sumeyye55 ne olursa olsun ne kadar zor geçerse geçsin süreç hep sakin kalmaya çalışın stres yapmayın hepsi geçip gidiyor eşinizi bebeğinizle ilgili şeylere dahil edin sonra rahatlığa alışıp yapmıyorlar çünkü bütün yükü yüklenmeyin bebeğinizi kendi doğrularınıza göre yetiştirin her kafadan bir ses çıkıyor çünkü yanlış olduğunu düşündüğünüz şeyi sırf birileri kırılmasın diye yapmayın ben böyle olmadım su an çok pişmanım çünkü kimse yoktu yanımda esime dahi bir 5 dk emanet edip dinlenecek zamanım yok haliyle 1 yılda çok yıprandım su an bazen istemsizce çok agresiflesiyorm bebeğime karşı stres yapıyorum sağlık sorunları olsmaya başladı eşim o kadar rahat ki sanki çocuk sadece benim gibi davranıyor filan…