Ya arkadaşlar bu tetenoz mudur nedir ne sacma bir aşı gerçekten sinirimi bozuyor ilk dozu oldugum zamandada bebegin hareketlerini bir hafta hissetmedim ikinciyide 22 martta olmustum yine bir hafta oldu az hissediyorum ya neden boyle oluyo ne var bu asinin icinde yok seker testi yok asisi seyi sanki deney faresi bizim bebekler yoruldum artık gerçekten 28+2 de baska test var mi biktim artik ya