Yigiteymeninannesi 15+1den Selamlar Güzel anlamlı kız isim önerileriniz var mı. Birde bu haftalarda olup ağrısı olan var mı. Ayakta biraz durunca kasıklarımda ağrı hissediyorum. Karnım büyümeye başlıyor sanırım ondan olabilir diye düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler 🥰
Edagngr @Yigiteymeninannesi bende 15+1 deyim canım görünce yazmak istedim benimde kız ve ne koyacağımı hiç bilmiyorum mihra ismi güzel geliyor bel ağrılarım olmaya başladı ve çok fazla uyuyorum onun dışında bir şikayetim yok şimdilik bakalım 🙂
Yigiteymeninannesi Edagngr mihra çok güzel cnm. Sağlıkla kavusalim inşallah yavrularımıza. Benim öncesinde dusuklerim olduğu için en ufak bir ağrı da endişeye kapılıyorum. Ayakta biraz iş yapınca hemen karnımda ağrı oluyor. 5 inde randevum var bakalım