Seda3399 Kizlar kalpte ufak bı delik var diyip sonradan kapanan oldumu nette genelde sorun teşkil etmez dio ama tedirginim
68selda06 Seda3399 kapanıyor canım zaten dogdugundada kalpte genelde delik olurmuş 1 hafta içinde kapaniyormus benim bi tanıdığımı da böyle korkuttular 3 delik var diye özel bi hastanede normal demişlerdi doğumdan sonrada goturmus kapanmisti
Turna44 Seda3399 benim kızımda 2 taneyi kapandı çok şükür korkma düzenli kilo almasına dikkat et doktor düzenli gelişen bebeklerde hemen kapanır dedi. 2 sene de kapandı bizimkisi
Mertinannesi0690 Seda3399 benim oğlumda doğuştan vardı 2 yaşına kadar kapandı beslenmesine dikkat edin zaten tedavi uygulamiyorlar
srnglcskn Seda3399 benim oğlum içinde söylediler aynı şeyi daha doğum yapmadan kapandı 1 ay sonra tekrar kontrol ettiler kapanmış dediler doğumdan sonra yine bakıldı kapanmıştı çok şükür bir sorunumuz yok