Aysel66 çok normal hiç korkma, hatta etrafında ki insanları dinleme. Yok sıvın mı az yok bebeğin kilosu mu az yok bebek gelişmiyor mu diye bıdı bıdı yapacaklardır benim göbeğim 30. Hafta da belirginleşmeye başladı ve bebişim Allah’a şükür gayet sağlıklı ve kilosu yerin de ♥️