Gambis İnşallah sağlıkla kucağına alırsın🙏🙏 Benim de ilk bebeğimin kalbi durmuştu ve bütün belirtilerim devam etmişti. Kürtaja girene kadar mide bulantısı, kusma, koku hassasiyeti.. hepsi vardı. Bir şey olunca da belirtiler kaybolmuyor canım hiç korkma. Ama içinin rahat etmesi için gidip kalp atışını dinle istersen