Aryalinaa 12 ekim de normal Doğum yaptım ancak buraya yazabildim normalde pek yazmam ama belki bu durumda olan korkan vardır diye yazmak istedim.korku içinde bir hamilelik geçirdim detaylı ultrasonda bebeğin kalbinde ve bağırsağında hafif leke ve böbrek kanalında hafif genişleme olduğu söylendi bu belirtecler bazı kromozom bozukluklarında da olabiliyor down gibi bu düşünceyle zehir ettim hamileliğimi şükürler olsun ki Doğum yaptım sıkıntı yok hafif böbreklerde genişleme var o da takip edilecek gelelim Doğum a öncelikle şunu söyleyeyim normal Doğum sancısı öle devasa bir sancı değil korkmayın evde geceden sancım vardı meğer Doğum sancılarıymış haberim yok iki üç saniyelik ağrılı kasılma oluyor geliyor sabah doktora gittiğimde4-5 cm açıklık vardı dayanılmayacak sancılar yok sonra açıklık 8cm oldu yine aman aman ölüp bitmiyorsun o kadar korkutmuşlar ki beni ben sancıdan öleceğimi falan düşünüyordum sonra suni sancı verildi şiddetli sancım olmadığı için o da abartıldığı gibi değil tamam sancı geldiği an çok kötü ama anlık benim aksilik bebeğin başı ters geliyordu o zorladı baya tamam Doğum anı gerçekten zor ama Rabbim yardım ediyor bol bol dua edin ben Meryem süresi inşikak süresi Yasin süresi Yusuf süresi okudum Meryem ana otu arkadaşım benim için suya bırakmıştı hurma yedim bol bol. Yürüyüş yapmaya çalıştım son günler posta topuna oturdum Allah a sığının herşey güzel oluyor
kardeleng Öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah.Bebeğiniz makat gelişli mi doğdu?Kaç kg doğdu acaba?
Aryalinaa kardeleng tşk ederim sağ olun 2700 hayır makat değil kafasını geriye atmıştı o şekil geliyordu normalde öne doğru olması gerekiyor ya