Kızlar gebelik için uğraşıyoruz adetim çok düzenlidir ama bu ay adetim 2 gün geçti şimdi diyeceksiniz test yap ama negatif çıkmasından korkuyorum o yüzden 2.3 gün daha geçsin diyorum ama ara ara karnım agrıyor göğüslerim bi bakıyorum yumuşak bi bakıyorum şişmiş sızlıyor sanki ara ara birşey akıyor gibi oluyor ama gelmiyor böyle olup hamile olduğunu öğrenenler varmı