Kuzeycem Bebeğimin kalbi büyük dediler kalp yetmezliği dediler 21. Haftadayiz ve çok korkuyorum napmaliyim
Kuzeycem 4 lu taramda gördüler büyük dediler kalbi şimdi böyle diyolar onun dışında bütün gelişimi normal ama