Tiiffany anneoluyorm_ 30.Haftaya girdik 😏 Bi yatak kaldı onuda mayısa kadar almamız lazım cocuk geliyor 🤣
1asel-duru anneoluyorm_ 22 haftanın son günü yarın 23 olacağız daha hiç hazırlık yapmadık babası üç tane minik çoraplar almış 😊bende ablasının kıyafetlerinden ayırdım biraz giyebileceği zibinlardan falan çok bı ihtiyacı yok kıyafet dışında herseyimiz var ikinci bebek olunca daha bilinçli oluyor
Sevval0308 anneoluyorm_ 25 in içindeyiz elhamdulillah güzel kızımla 🥰 yatak, bebek arabası puset,nevresim,9-10 tane zıbın kokoş iki üç kıyafet normal 10-15 zibinli kıyafet 😅 biberon emzik birde puset takımı hazır😅😅alınmayan şey ise ohioooo birsuru🥹🥹
izlmisik-16 22+1 ✋🏻 genellikle bakım ürünleri ve birkaç kıyafet falan aldık , haftaya büyük eşyaları alacağız Allahın izniyle 😊