Kızlar merhaba 2 Mart son adet tarihim. Dün gece peçeteyle silince bir damla akıntıyla karışık kan geldi. Sabah da baktım açık pembe renkte birkaç damla daha gelmiş su an yok hicbisey ne agri ne başka bisey ana akşam bildiğin regl agrisi tutmuştu? Normal regl midir yoksa yerleşme falan mi? İkisini nasıl ayırt edebilirim? Basına gelenler yazabilir mi?