GaMze-koran35 Dün hastaneye gittim 4+4 haftalık olmuşuz ama kese görünmedi 2 gün ara ile kan verdim ilk kan sonucm 384 du dün verdiğim kan sonucu 1158 olmuş ama kese yoktu halen siz kaçıncı haftada gördünüz 😑
fizikcianne GaMze-koran35 4+6 da betam 2.300 ken karından görmüştüm canım. Görmemen çok normal bir kaç güne görürsün
Kafi GaMze-koran35 canım ben keseyi 4+5 de gördüm ama betam 2000 üstündeydi daha çok erken seninki görmek için
Srplztrk GaMze-koran35 4+3 de kan sonucum 1185 di 5+0 da gittik keseyi gördük. 6+2 dede bebeği ve kalp atışını görmeye gideceğiz 🙏🏼
Replay 4 haftalıktı öğrendiğimde beta hcg 1827 çıkmıştı vajinal ultrason ile görmüştük biz normal ultrason için çok erken demişti 5+6 da ise kalp atışı duymuştu doktorumuz kan dolaşımını net bir şekilde görmüştü
inciata kese 5000de gözüküyor 6+4te gittim alttan gözüktü sen düşün oda çok küçüktü bebeke yoktu 7+4te alttan çok az kalp atışı duyuldu 24+3m çok şükür üzme kendini erken daha
GaMze-koran35 Asyos34 inşallah yarın gidince görürüm bana yatış verdiler yatmadım dedj kese göremedim dış gebelik olabilir üzüldüm bende