Allahımmmm genel olarak kimseye birşey demeye gelmiyor gerçekten yorum yapsan suç yapmasan suç Hep bir agresiflik hep bir kan emicilik denk geliyor bana 😂 Şimdi bu postada gelecek eminim fakat bu kadar olmayın bu süreci yaşayan anneler,anne adayları gününüzün stresini,yorgunluğunu başka insanlardan çıkartmayın diyeceğim fakat sanırım kişilikleri bu 😂 Atar giderden başka birşey yok güzelce birşey diyorum yok illa laf sokacak sonra bende veriyorum ayarı napim😂hayır üzülüyorumda gerçekten hemcinslerim tarafından bu şekilde tavırlar görmek sorsak hepimiz kadının yanındayız kadın dayanışması yapıyoruz ama ben pek göremiyorum