DilarAsel benimki 22.haftada baya kısalmıştı canım ilaç kullandım 28 e kadar sonra doktor toparlanmış rahim ağzı bırak dedi bıraktım şimdi 33 haftayım 3 mm düşmüş geri 37 ölçüldü ama doktor genede ilaç vermedi sana zaten vermez 35 ten sonra doğum gelse dahi prosedürlere göre durdurmuyolar genelde tabi o yüzden birşey vermemiştir sana ayrıca kanala girmişse zaten vermesinin anlamı yok sadece sen dinlenerek doğacağı zamanı uzatabilrsin kendin bide bol su ile inşallah 2 hafta daha dayanır doktorun dediklerini çok takıp stres yapma dediği gibi de çıkabilir ama o kısalmayla baya dayanadabilir,bende böbrekten dolayı doğum yapmak zorundayım banada 35 te doğum yapman lazım böbrek dayanmaz diyor ama dayanabildiğim kadar dayanınca,Allah kolay getirsin 💜