bebekananas Kozlar 2 hafta önce ağır idrar yolu enfeksiyonundan hastanede 1 gün tedavi altına ayırdım şimdi tekrar oldum gece 4 den beri uyuyamıyorum sirkeli su içtim normal su içtim geçmiyor lütfen bişey söyleyin ne yapabilirim
fizikcianne bebekananas ağır idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğini nasıl anladın hastaneye gittin. Benimde böyle bir problemim var sanırım
bendiyebiriii bebekananas dut kurusundan çay iy geliyormuş; ben kızılcık alıp kaynatıp içiyordum o da iyi geliyordu bana ama kan sulandırıcı kullananlara önermiyorlar. Bir de sanırım antibiyotik şart ileri boyut ise
bebekananas fizikcianne hastaneye normal bir kontrole gitmiştim sancım çoktu doktor tahlil yaptı nasıl durabildin bu kadar dedi yatış vermem lazım dedi enfeksiyonun çok fazla dedi küçük tucayetimi. Yaparken af edersin ıkınma geliyordu sürekli yanma bir yandan en gazla tuvalete gitmeden 2 dk durabiliyordum 6 ile 7 arası 4 buçuk litre su içmiştim geçmişti şimdi ne yaparsam yapayım geçmiyor
Yagmurcmn Bana sirkeli suyla yıkamayı önermişti doktorum çok sık oluyorum ama ileri boyutta antibiyotik şart oluyor ayrıca sarımsak yutmak falan dşye duymuştum enfeksiyon için yine en iyisi doktor tedavisi malesef çok su içmeniz lazım