Arkadaşlar sonunda bende doğurdum çok şükür😆 ama büyük bir sorunum var. Sütüm maşallah var bebeğim emiyor her şey okey ama sezaryen ağrım bile şuan ki meme ağrım ve acısı kadar değil. Bebeği emzirirken ağlıyorum, gümüş kapak deniyorum 3 gündür krem, silikon hiç bir şey fayda etmiyor napıcam ben resmen bu olay bana sürpriz oldu hiç aklıma gelmezdi bu kadar can çekişeceğim. Eşim bile beni öyle gördükçe mamaya geçelim ben dayanamıyorum seni böyle görmeye dedi ama asla istemiyorum hazır sütüm varken bebeğim emiyorken çözüm bulmam lazım. Benim gibi olupta çözüm bulabilen var mı?