Daha yeni aklıma geldi ya insülin direncim olduğu için çarşamba günü oruç tutmadım biraz zorladı beni son 2 gün. Bugün sahuru yaptım yatağa girdim yeni aklıma geldi daha doğrusu lavaboya kalktığımda dudaklarım da bir değişiklik gördüm dikkatimi çekti hani grip yada bademciklerimiz şişince dudakta değişiklik olur ya o şekilde duruyor umarım tam anlatabilmişimdir yada bana mı öyle geldi bilmiyorum 😑 Folbiol markası kullanıyorum hamilelik öncesi şu saatte kafama takıldı bir zararı olur mu ya sağlık ocağındaki doktoruma sorsam mı sonra bilemedim zaten aşırı pimpirikli biriyim korktum uyku girmiyor gözüme 😖 bu arada doktorum bana günde 1 kullan demişti.