nur_bebek34 otomatik var bende. Bence kurtarıcı. Gaz sancısına birebir zaten. Sancısı olunca yatırıp hafif ayarda sallıyorum biraz. Hemen gaz çıkarıyor rahatça. Hafif olduğu için evin içinde de gezdirebiliyorum yanımda. Salona koymak için beşik almamıştım ben. Silk başlarda kanepeye koyuyorsun ama dönmeye başladıktan sonra sıkıntı. Mutfağa falan bırakıp gidemezsin öyle. Ana kucağına yatırıp bağlıyorum. Büyük rahatlık benim için