Kızlar salı günü nasipse sezaryen doğumum var ama ben dün grip oldum. Ihlamur kuşburnu bal limon hepsini tüketiyorum şifa olsun diye. Ama eğer geçmezse napıcam ameliyatta problem olur mu acaba. Hepsini geçtim bebeğe bulaştırırım diye korkuyorum. Şöyle hızlısından beni iyileştirecek bi tavsiyeniz var mı? 🌸