aygulb Merhaba. Kızlar hamilelikte kabızlık yaşayan var mı ? Ve bu konuda önerileriniz kullandığınız yaptığınız şeyler neler acaba son 3-4 haftadır sıkıntılı geçiyor ne yapacağım şaşırdım :(
2kedi1beybi Ben de 8 gün çektim en son dün gece yatmadan ve sabah uyandığımda kefir içtim kayısılı akşam üzeri rahatladım çok şükür 😅