Bir süreç olmadı :) cuma günü kontrole gittim doktor her şey normal haftaya geri gel dedi. Ben alttan muayene falan eder bakar diyordum ama hiç bir şey yapmadı. Akşam her zaman ki gibi eşimle yürüyüş yaptık eve geldik. Yatmadan önce kasıklarımda ağrı vardı ama hemen geçti ciddiye almadım. Sabah hafif bir kanama geldi baktık normalmiş ama hemen doğum olacağını düşünmedik. Ne ağrım ne başka bir şey kahvaltı hazırladım bulaşık yıkadım her şey normaldi. Saat 11 gibi ağrılarım başladı baltım geçmiyor 14 gibi duş girdim burda herkes öyle yazmıştı geçerse yalancı sancıdır diye, geçmeyince baksınlar diye en yakın hastaneye gittim ve gider gitmez doğum haneye çıkardılar. Ebeler hemen kontrol etti 9 cm açığım varmış işlemleri yapıp doğumu başlattılar zaten ağrılarımda vardı. Bir kaç uzun çığlıktan sonra 15 20 dk da doğurmuşum. Tabi ben acıdan beni sezeryana alın ben yapamıycam çıkmıycak bu çocuk desemde kadın saçmalama çocuğun kafasını görüyorum falan dedi:)