Gyakcn bu biraz genetiğe bağlı canım başkaları ile kıyaslama bence doktor normal diyorsa sorun yoktur, bizim doktorumuz ölçüm yaparken benim doğum kilomu vs sorup öyle bir yorum yapıyor 😊 bazen ne yaparsak yapalım zayıf olabilyorlar bazılarıda hiçbişey yapmadan tombiş olabiliyor 😇