SF06 Kubratlas suya otur ilişkiye gir bide bi xay vardı adını unuttum ondan iç pltes topunun üstünde zıpla
Novamom_ Kubratlas benimde gece 1 de 1 cm açıklığım vardı eve geldim duşa girdim top üzerinde sektim vs derken sabah 7 de gittim 4 cm olmuştu sonra suni sancı takınca öğlen 2 ye kadar 10 cm oldu
AzraFarah Kubratlas benim bünyemle alakalı galiba, acı eşiği derler. Benim çok ağrım vardı,hemen ağrı kesicide yapılmadı, ağrılardan inledim resmen. Tabi ağrı kesicilerden sonra geçti yine de zordu benim için
Nuray1ilayda Kubratlas her bünye değişik olur canim benim ilk kizimda evde duyum geldi oyle hasteneye gittim sancısız ikinci kızımda evde sancı geldi hastaneye gittiğimde 10 c açılmış yarım saat de doğum olmuştu ilk kizimda 4 acemiydim çok uzun sürdü üçüncü gebeliğim şimdi inşallah sancı olur öyle giderim
Kubratlas Novamom_ Herkes onu söylüyor sanırım tam büyük tuvalet yapıyormuş gibi çıkıyor ama ona nasıl emin olacağız ya büyük tuvaleti gerçekten yaparsam 😂
Novamom_ Kubratlas valla yapılıyor😂 benim doğum esnasında olmadı çünkü doğum çabuk bitti ama ilk doğumhaneye alınca yere örtü serip her sancın geldiğinde yere otur ve ıkın dediler yani ıkınma egzersizi yaptırdılar çünkü ıkınamıyordum orda dedim utanıyorum ama vs diye doktor da biz neler neler gördük dedi sdece sen değilsin dedi🫠
Matmazel006 Kubratlas idrar kacirma olmuyor sadece geldiği an işi gücü bırakıp hemen WC ye girmek gerekiyor o da bı kaç güne geçiyor zaten. sonuçta doğum esnasında ordaki kaslarda yoruluyor biraz gevşemek istiyolar doğum sonrasında. Bu da öyle bı şey. Ben mesela çocuğun altını alırken tuvaletim gelse hemen eşime birakip gidiyordum ama bu çok sürmüyor dediğim gibi en fazla bı kaç gün sonra düzeliyor.
Zynpbr00 Kubratlas Doğum aslında çok normal bir şey. Vucudumuz onun için bu sekilde yaratılmış. Aslında vucut kendi doguruyor bebegi kasilarak. Bize düşen kasilmalari ( sancıları )kabullenip doğru pozitif sekilde karşilamak. Bnde normak dogum yaptim. Dpgum 1 gün süruyor birde o kadar buyütmeyelim
Novamom_ Kubratlas çoçuk çıktığı an ne acı ne sancı hiç birşey kalmadı anında kesildi idrar kaçırma vs de olmadı bende zaten doğumhanede kalkıp sen gidiyorsun odana