kardeleng Ben de çok korkuyordum sezeryandan ama hiçbir şey olmuyor, korkmayın. Ameliyat geçiriyorsunuz evet ağrılar oluyor ama aşırı değil, bebeğinizle bakmaya engel değil. Sakin öyle düşünmeyin. Ben zorunlu sezeryan oldum 41.haftaya kadar bekledim bebegim dönmedi. Kendi sancılarımı bekledim , sancı da çektim 3 saat kadar. Sonra ameliyata alındım. Bu sefer bebek kanala inmişti ve oksijensiz kalmıştı. Karnından çıkardılar ağlamadı. 1 saat boyunca oksijen aldı. Sonra biraz üzüldüm keşke o kadar da illa normal doğurayım demeseydim diye. Doktor kontrolundeydim ama iste orda benim bir saat fazladan sancı çekmem bile bebegin oksijensiz kalmasına yol açabiliyor. Durum her zaman kontrol altında gitmeyebiliyor. Kendinizi olayın akışına bırakın. 38 veya 39a kadar bekleyin. Dönmediyse mecbur sezeryan. Hakkınızda hayırlısı olsun. 😊