Kızlar şubat ayında 2 kez adet oldum ikisi de 3 er gün sürdü normalde ben 28 günde bir oluyorum ve 7 gün sürüyor bugün yani adet gecikmesinin 2.günü test yaptım erken negatif
Belirtilerim baş dönmem şiddetli bel ağrım birde hafif adet sancıları yumurtlamadan sonra ilişkiden sonra daha doğrusu şiddetli bi karnımın alt tarafına ağrı girdi ki hayatımda hiç böyle bi ağrı yaşamadım o gün hissettim dedim heralde oldu bu defa 2 kez çatlatma iğnesi yaptırdım bu ay yaptırmadım doktor değiştirdim bu ay ilaç kullanmadığım halde 2 taraftan 28 26 mm boyutlarında yumurtlamışım normalde benim sol tüp kapalı dua edin inşallah hamileyimdir böyle olup ta sonradan çıkan oldu mu bugün gecikmenin 3.gününe döndük midem ekşiyor bugün de anlamadım inşallah vardır böyle yaşayan oldu mu nolur bilgi verir misiniz