Ben zaten isteğe bağlı sezeryan olucam detaylı ultrasonda aşagıda dediler başka doktor bakmıştı 2 doktor asagıda dedı saglıkocagındaki ebe bebek asagoda dedi dünde kendi doktoruma söledim asagıda dediler dedim hyr bebek asagıda değil ama makat şeklinde geliyo dedi o yüzden demişlerdir dedi bılgısayarada makat geliş die yazdırdı sekretere 🤷♀️