aygulb Kızlar merhaba. 21haftalığız son 2-3 haftadır kabızlık problemi yaşıyorum öneriniz varmı acaba ne kullanmalıyım siz neler yaşadınız yaptınız ?
Fatmaalbay Doktoruna söylersen bi şurup yazıyolar canım kabızlık için bende o problemi çok yaşadım şurup yazdı veya bol bol kayısı incir ye