Shibalba teşekkürler evet erken dogum oldu 29. Haftada persembe gunu agrım var dıyordum ya dogum baslamıs bıle sezeryan ıcın ındırılırken ameliyathaneye asansorde normal dogum ıle dunyaya geldı yavrum 850 gram oldugu ıcın kuvez surecı var tabı dualarınızı eksık etmeyın lutfen bugun 4. Gunu 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 her gun bılgı alıp goremıyoruz malesef haftada bır gorus gunu cok sukur ıyı dedıler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 sutumde gelmeye basladı sagıp götürüyorum 2 kg olunca taburcu oluyormuş