ipeekseker Ayın 24unde çatlatma iğnesi oldum. Bugün çok fazla gaz sancısı ve gaz çıkartma sorunu var. Sizlerde de oldu mu ? Birde illa yerleşme kanaması oluyor mu ? Olan varmi yada ?