Ya bu konu hakkında bilgisi olan var mı 37 + 2 haftalık gebeyim dün bebeğim in hareketlerini yavaşlama vardı ve amniyon sıvısı fazla çıktı dokturum öyle söyledi ama gelişim vb yerinde bugün ise bebeğim tek tarafa toplanıyor hareketleri düne göre gayret iyi sizce niye tek tarafa toplanıyor? Bide karnım sert doktorum cuma günü tekrar görüşelim demişti doğuma karar verecektik