Gulsen20 33+2 Haftalık Hamileyim kızlar sag gögsümden Süt geliyor ve Belim gögüs altım çok kötü agrıyor be yapa bilirim biraz korktum Bu günde biraz rahimde bir baskı hisediyordum sanki birşey dışarı çıkacakmış gibi Hisediyordum 🥹
Tiiffany Gulsen20 Süt gelmesi normal :) Sıkmadiginiz sürece gogusleri sorun olmaz Ağrılarınız için fazla yormayin kendinizi gün içinde. Yavas yavas yapın Haftalar ilerledi baskı normal çocuk cıktı cıkacak hissi oluyor :) Ama sancı devam ediyorsa bi acilden baktırın derim
Gulsen20 Tiiffany 31 nstye giricem ilk defa canım bakalım Be diyicek doktor Şuan Sol gögsümün Altı çok kötü agrıyor 🥹
Gulsen20 Tiiffany Rusyada acil yok canım ya kendi doktorun bakıcak ya sancın tutucak oyle ambulans cagıra bilirsin buranın doktorları çok kötü davranıyolar ama iyi muayne ediyolar
Gulsen20 Tiiffany malesef öyle canım acil yok burada ambulansıda arayınca Biraz sancım var gelebilirmisniz diyoz sancınız artarsa tekrar arayın diyorlar