İyi geceler hanımlar. Betam 4.88 çıkmıştı pazartesi günü. Bende bugün acile gittim kan vermeye gebelik testi yaptırmak istiyorum dedim. Doktor yapamam yasak dedi ne kadar ikna etmeye çalışsak da kan tahlili istemedi. Var mı böyle birşey gerçekten. Şikayet edicem doktoru