1.5 aylık bebeğim var. Göğüs ağrısı şikayetiyle doktora gittim. Meme ultrasonu çektiler. Herhangi bir sorun (enfeksiyon, apse) çıkmadı şükür. Ama göğsüm çok ağrıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ağrısına dayanamıyorum. Başka bir doktora daha gitmeli miyim?