selam kızlar iyi geceler … ben 23 yaşındayım ilk gebeliğim kız bebek bekliyorum . 28. haftadan sonra bebeğimin hareket etmediğini farkettim ve gittiğim doktor suyun az dedi .. toplam 9 doktor gezdim 3 tanesi prof du ve onlar normal dedi 😐 diğerleri az dedi en son dün gittiğim de doktor suyun az alalım bebeği diyor. pazartesi gel alalım dedi muayene ettikten sonra şuan da 34+3 o zaman 35 haftalık oluyor erken değil mi 😞 ciğer geliştirici iğnede yaptırdım 32 haftalıkken 3 gün hastane de kaldığım da normal dediler . kafam çok karışık aman aman azlık yok suda durup dururken çocuğu niye doğurayım ki