pelsin72 Kızlar bu benim ilk gebeliğim ve eşyalarımı yavaş yavaş almak istiyorum.Aracım var nereye gidersem rahatım bende baston tarzı bebek arabası almak istiyorum kullanışlı ve şık olsun alan var mı memnun olduğunuz bir model ?
MaviK pelsin72 e bebek joie aldım kızıma 2 buçuk yaşında hala aktif kullanıyoruz herhangi bir sorun olmadı kalitesi de çok güzel zaten normal baston arabaları gibi hafif durmuyor ama pratik yer kaplamıyor araçta uçakta sokakta 😀 pazarlamacı gibiyim . Ama kaba arabalara aşırı karşıyım bir türlü sevemedim o yüzden çok memnun kaldım hep tavsiye ediyorum
pelsin72 MaviK bende hem kaba olanları sevmiyorum hemde ihtiyaç yok onu kaydettim bende favorilere o modeli emin olamadım küçük gibi geldi bana eğer bahsettiğimiz aynı modelse nitro xl yazıyor
MaviK pelsin72 evet aynı model fakat küçük değil. Üç kademeli kullanışlı. 14 kilo kızım hala çok rahat yatıp uyuyabiliyor. Aşırı büyükte değil. Mağazadan bakmadıysanız yakından bakıp daha net anlarsınız. Briskte olabilir iki model nette çok benziyor birbirine