Rabiyay antibiyotik 12 saat ara ile içilir sabah 8 de içti iseniz akşam 8 de alıcaksınis doktorunuz ve dış doktorunuz yazdı ise buna tereddüt edecek bir durum yokki onlar bilirler hangi ilacın uygun olup olmadığını aksine burda bu sorular soruluyor ama doktora guvenmeyip yada tereddütle düşüp Burdaki insanların fikri ilemi iceceksiniz yada icmeyeceksiniz buda kendinizi riske sokmaktir bilginiz olsun