Dilarabagg normal doğumun süreci zor ama inanın o bebeğin çıkış anı, kucağınıza koyuluş anı, onu öpme anınız, acılarınızın bir anda bitiş hissi, belkide bu hayatta çektiğiniz acı karşılığında güzel birşeyin verilmesi, çokk çok başka duygular inanın ki kolay bir doğum yapmadım ama doğum yapalı 18 gün oldu hala o anları düşünüp mutlu oluyorum hala eşimle konuşuyoruz ve hala gözlerimin önündeki tek sahne bebeğimin karnımın üzerine koyuluşu o anki mutluluğun tarifi yok o duyguyu hayal edip tekrar tekrar yaşıyorum sanki.
Sancı esnasında neden kendime bunu yaptım neden sezeryanı seçmedim dedim ama şimdi düşününce o sancı süreci bile öyle güzel geliyor ki