Rhk1 Kızlar bat 3 nisan, 2 ay önce rahim filmi çekildim bu ay çok akıntım kasık ve bel ağrım var ilişki sırasında kasığıma vuruyor acı sizce gebelik belirtisi yaşıyormuyumdur çok arada kaldım varmı fikri olan :(((
surfermom Rhk1 acaba test yaptınız mı? Sizinle tamamen aynı belirtiler içerisindeyim. Rahim filmi de dahil olmak üzere, ama bat 5 nisan benim 🤗
Mrvkurt Kızlar ilk defa bu ay belirtilerim cok farklı yarın adet olmam gerekiyor ama hiç olacak gibi hissetmiyorum her ay şiddetli geçirdiğim için adetimi.bu yüzden iki gün önce erken gebelik testi yaptım bişey cıkmadı gebelik olsa çıkar mıydı 🤔
MelodyFairy Elfidan ay bende bayaaa istiyorum umarım hepimiz güzel haberler alırız 🤗🤲🐣❤️💐Ama benim regl gününe daha var 15 gün 🤷
Elfidan MelodyFairy ooo seninkine Bayağı varmış ben bir düşük yaşadım acaba yarın test yapsam cikarmi